Imogen Heap



Imogen Heap kommer till Malmö och jag sprudlar av lycka. Dock bara över att hon faktiskt kommer till Malmö.. inte självaste konserten.. eftersom jag inte har några pengar, så jag kan inte beställa biljett, vilket suger!!Men jag ska försöka samla ihop till en biljett, men det är brådis, hon kommer den 14 november. Här kommer låtarna från hennes senaste album som heter Ellipse, tycker ni borde lyssna igenom dom ;) 

Imogen heap - First train home

Imogen heap - Wait it out


Imogen heap - Earth


Imogen heap - Little bird


Imogen heap - Swoon


Imogen heap - Tidal


Imogen heap - Between sheets


Imogen heap - 2-1


Imogen heap - Bad body double


Imogen heap - Aha!


Imogen heap - The fire


Imogen heap - Canvas


Imogen heap - Half life


Ni har säkert hört hennes andras hits som "
speeding cars" och "hide and seek" som båda spelas i serien O.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0