Hold up the light for me

Tänkte vara lite kreativ, så jag vände bilden, lade till shadow bakom den.. Varför den är upp och ner? Jo det är bara för att då gör jag tummen ner (på ett riktigt knasigt sätt, but still..) och det passar så perfekt i detta tillfälle, för jag tror att jag håller på att bli sjuk.. :( Bilden är några dagar gammal, men fortfarande färsk. (y)
Texten som finns i min banner, kommer ifrån denna låten med Take That, Hold up the light. Så tänkte även visa ett live performence med dom, bara för att dom är otroliga. JA TACK, GE MIG EN BILJETT TILL DERAS NÄSTA TURNÉ 2011, KVITTAR VILKEN STAD!

Kommentarer
Postat av: Gosia

Illa! Krya på dig fiiiifan!

2010-10-06 @ 00:41:17
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0