Confession

Idag har varit en sån "göra-absolut-ingenting-dagen" och jag måste erkänna, jag tror attt jag lyckades. Jag har inte gjort något på hela dagen förutom att sitta vid datorn och spelat. Förstår ni vilket liv jag kommer ha den kommande veckan om denna dagen såg ut såhär? Mm Juste.

Fast ikväll var jag duktig, påbörjade att skriva på en berättelse. Dock kommer jag bara publicera den när de 5 första kapitelena är klara och jag har nyss börjat på mitt andra. Vill kunna pausa lite och inte ligga i så mycket i skrivandet. Jag har faktiskt saknat att skriva, det är en bekännelse!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej Rosanna. Tänkte bara säga att du är fin. Hejdå.

2010-10-31 @ 23:23:34
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Gosia

Att skriva är guld. Och väldigt farlgit vapen... om man nu vill använda det på det sättet ;)

2010-11-01 @ 00:22:13
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0