One explanation

Jag känner att jag måste förklara det förra inlägget.

Jag vaknade upp på den dåliga sidan och var dels deprimerad och hade sån värk i hela kroppen. Det är inte enkelt att sova med 2 hundar som tar över 90 sängen man äger, nope.

Iallafall.. Jag mådde kasst och såg att min fd. nära vän börjat umgås med en person som jag avskyr. Personen som jag inte tycker om umgicks jag med innan och jag tyckte hon var okej, men hon var kontrollerande och klippte kontakten om man sa att man inte ville ses. Men hon kom krypandes tillbaka. Hon pratade skit om min fd. nära vän och berättade hur dålig hon var, hur konstig hon var. Allt sådant som man inte vill veta. Och jag är inte den som pratar skit om mina vänner, så jag ignorerade att hon ens sade något sådant i min närhet. Hon utnyttjade mig för att låna pengar, för att jag hade systemkamera och kunde fotografera henne ("modell bilder") och bara för att hon inte ville vara ensam. Jag var ju dum som inte insåg det, att hon bara utnyttjade mig.

Denna personen gör även så att man isolerar sig ifrån andra vänner och bara umgås med henne, jag gjorde det ett tag och insåg att det verkligen var dötrist. Så därför slutade jag upp med det. Jag lånade ut pengar och jag var tvungen att gå via hennes pappa för att få tillbaka dom, efter ett antal veckor av tjat. Det var det som gjorde henne pissed och började kalla mig för skällsord och hon började hata mig för att jag bad om mina pengar.

Jag gick in på min fd. vän och såg att hon började umgås med henne och bara insåg att jag är det "hetaste ämnet" som dom kommer prata om. Min fd. vän kommer inte ens hälsa på mig om hon ser mig ute, om hon umgås med denna personen så jag tänkte, varför lägga ner min tid på att vara ett hatobjekt när jag kan vara utan dom två. Tycker det är bättre att klippa kontakten med min fd. vän innan hon och denna personen börjar behandla mig som skit igen.

Det var detta som jag blev ledsen utav idag, veta att hon gått och börjat umgås med denna personen, fastän hon vet att hon utnyttjar en. Men det är hennes förlust inte min. Nu ska jag fortsätta med att fokusera på skolan och bara vara allmänt glad.

Kommentarer
Postat av: Gosia

skit i folk som inte inser vad de här när de är med dig... man ska inte bara ta, utan även ge... de är inte värda dig<3

2010-11-14 @ 23:04:21
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0