Nu tar jag tjuren vid hornen

Nu har jag beslutat mig för att börja må bättre. Och för att göra de ska jag sluta äta godis, dricka läsk. Allt sådant onyttigt. Jag SKA MOTSTÅ frestelserna. Jag ska gå ner i vikt och bli nöjd med mig själv. Jag ska, jag ska, jag ska. Jag är trött  att se mig själv i spegeln och se något som jag inte gillar. Jag vill fånga mitt självförtroende och börja umgås med det. Gilla mig själv och tycka att jag ser bra ut för en gångs skull. Jag vill kunna ha självförtroende och inte bli av med det efter 5 min för att jag ser mig i någon spegelbild eller kanske på ett foto.

Så nu tar jag tjuren vid hornen, jag ska banne mig göra detta!

The script - for the first time

Denna låten förföljer mig, jag avgudar den. Kan inte sluta sjunga på den.

Kommentarer
Postat av: Gosia

Håller tummarna att det kommer gå babe! :)



Det handlar inte ens bara om vikt, du kommer se att utan läsk och godis kommer du må bättre både fysikt och pyskiskt!

2010-11-29 @ 20:58:06
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Sauri Paté

Men men. Du är ju jättefin 8< Visst det är alltid bra att sluta käka onyttigt. Men så du vet, jag gillar dig som du är :$

2010-12-06 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0