Kallt, smärta, skratt.

Igår var jag ute med Sara, Jocke & Dennis på ett biljardställe. Jag suger på biljard men det gick ändå bra, tog hem två rundor ;) Efter det traskade vi till Burger King och åt nattamat, det satt inte helt fel. Man måste ha lite mat i magen innan man går ut i krig mot Dennis och Jocke. Eller egentligen körde vi inte lag, men det blev bara så, för dom två gaddade ihop sig o.O Miffon. Anyhow.. vi hade säkert snöbollskrig i sammanlagt 2 timmar. Yeah, du läste rätt, 2 TIMMAR. Överallt och ingenstans typ. Det var fullt av polisbilar på gustav så man kunde ställa sig framför dom om man inte ville bli mulad ;)

Jag kom hem mulad (1235645796456231244354657 antal gånger), blåmärken hade jag.. ett som har börjat bli synligt som fasiken. Det ömmar i hela kroppen och mitt hår är verkligen en katastrof.

Hahahahahahah juuuste, måste berätta om mitt lilla påhopp jag gjorde på Dennis.. Han stod och värvade folk till att vara med i snöbollskrig.. iomed att jag hade blicit mulad så många gånger av honom så ville jag göra tillbaka. Han stod med ryggen emot, så jag gjorde två bollar och hade dom i vars en hand.. började springa emot honom och tog ett skutt. Men innan jag landade på Dennis så skrek Jocke till "AKTA DIG DENNIS!!!" så Dennis duckade och jag var påväg att flyga över honmo, men som tur tog jag tag i honmo så jag inte ramlade själv på marken haha :D Jag är smart!
Awesome kväll som jag sammanfattar med tre ord: Kallt, smärta, skratt.

Kommentarer
Postat av: johan

sv: hihi okej, får testa dedär näsremsorna nångång :D



jag skickade min adress på ec såååatteh :D

2010-11-27 @ 22:06:41
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0