Down, down DOWN

Alltså, mitt självfortroende sjunker för varje minut. Det har sjunkit 2 gånger på de här 3 veckorna och det går för fort för mig. Först i studion på skolan, då en tjej ville ta studiobilder på mig sen nu när man blir tvingad till att simma med skolan imorgon. Ställde mig i badkläderna och granskade mig själv, det är fan de värsta som man kan göra. Jag måste säga att se felen på min kropp, gör mig så fruktansvärt ledsen.

Och jag vet att jag har ätit mig till detta och denna hemska kropp och att det är mitt eget fel att jag ser ut som jag gör. Att jag har detta dåliga självförtroende som jag har. Säger inte att det är någon annans fel, vill bara avreagera mig och berätta hur hemskt jag tycker att de är när skolan en dag bestämmer sig för att åka och simma med 2 klasser tillsammans, med dessa hemska människorna som går på skolan. Jag dör.


Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-25 @ 08:21:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Emma

i know how it is hun, puss <3

2010-11-25 @ 08:31:33
URL: http://emmmeyfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0