Äckliga kyla, BE GONE!

Fy va hemsk hemfärd man hade från skolan. Jag åkte till Dalaplan och väntade på buss 34 i en halv timme, kommer den? Nope, det gör den inte. Den har sina egna äckliga tider. Jag tog 2;an till Lindängen och väntar på 33. Jag kom dit 17.15 och missade kvart över bussen, så står och väntar tills den ska komma 17:35, dyker denna upp nu då? Nej det gör den ju inte, så tänkte jag att jag blivit blind och missat den, och väntar på den som ska komma 55. Kommer den?! NEJ, för det gör den inte. 20 min senare kommer den och under tiden som jag stått där har jag darrat ihjäl mig, hade ingen känsel i benen. Fötterna och vaderna började sticka av kyla och jag hade gråtit. Jag ville bara att min mobil skulle ringa så att jag kunde få ha sällskap och slippa tänka på kylan.

Jag var hemma 18:30 och ingen var hemma. Tur att man hade sina nycklar med sig. Jag ringde mormor och då hade hon försökt få tag på mig, JÄVLA MOBIL SOM HAR SITT EGET LIV. Jag tog något varmt att äta och dricka, tog mina fotvärmare (som jag någon gång kommer lägga upp bild på) och lade mgi framför tv;n fullt påklädd med tjock filt över. Somnar och vaknade för en timme sedan. Nu blir det sängen.
Nighty!

Kommentarer
Postat av: Gosia

Haha aww tack babe! Synd bara at han är väldigt mycket upptagen :( haha

2010-11-30 @ 14:04:54
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: JOHAN

ja, californiavärmen, kom hit!

2010-11-30 @ 22:06:52
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0