There are no boudaries.

Vaknade upp för en timme sedan ungefär. I denna tysta lägenheten. Det var härligt att få rå om sig själv.. hade gärna velat flytta ut till eget redan nu. Inga problem för mig! Jag åt frukost framför tv:n innan och kollade på transformers på danska, haha, man måste få vara barnslig någongång! (;
Igår kollade jag på COMET 2010 hela kvällen, och självklart vann älsklingspojkarna th 'Best LIVE act'. Underbart. Ett väldigt stort GRATTIS till dom, nu får dom palldra hit sig igen för konserter! Eller iallafall europa!
Nej nu ska jag lyssna vidare på Adam Lambert älsklingen och göra vid mig, ska försöka vara hemma vid 12.00, då jag ska spendera tid med min kusin hela dagen.
Vi hörs när jag är tillbaka, då jag förhoppningsvis måste jobba på fördjupningsarbetet, gosa med katterna, jobba på bloggens design! PUSSKII.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0