TILLBAKA FRÅN ULLARED!

Idag åkte syster, My, Elena & jag till ullared. Fantastiskt ställe alltså.. dock hade vi otur med vädret vid hallansåsen, men det är de väl alltid där?! Oavsätt vilken tid på året man åker haha? Iallafall.. vi kom fram och gick där i princip hela dagen!! Gud, det var härligt och väldigt underhållande att gå och kolla på all vad de hade att erbjuda. Dock är människorna där uppe RENT UT SAGT SJUKA I HUVUDEt.. vad kostar ett "ursäkta" ? Gud.. så många som har knuffat och huffat på en.. dock hade vi tur med folkmängden.. vi var där tidigt och där fanns inte lika mycket folk som på de dagar då människor har fått löning, pooff,, då är det säkerligen mycket folk där. Iallafall...



Jag köpte bara dessa 3 sakerna, åkte med för min syster skull.. och för att det verkade roligt att åka till ullared en helt vanligt fredag bara sådär..? jupp.. !
BILLIGT BILLIGT, åk till 

Kommentarer
Postat av: My

svar: jo, jag vet! jag har varit där ett par gånger :)

2010-05-28 @ 23:08:33
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0