Saturdaynight-fever!

Jag sitter här i mörker, endast ljuset från datorn, hallen (som lyser svagt) och två lanterna ger ljus. TV;n är på i tv-rummet.. sitter i vardagsrummet på nedervåningen och gör ingenting. Lyssnar på röster från köket höh.
Idag var familjen hos älskade mormor. Henne kan man verkligen inte få nog av alltså.. åtminstånde inte jag iallafall..! Vi åt lasagne med creme fraiche + vitlök. Sen kollade dom andra på tv och jag satte mig i köket och ritade ett slag, det var faktiskt mysigt, att få känna som när man var liten, sitta och rita sin kreativitet på ett vitt papper.
Juste.. jag peppar sidecit.. ska försöka få tid hos min älskade broder i nästa vecka, då jag har med tid. För denna veckan är verkligen knökfull. På måndag & tisdag är det repetition i kyrkan med konfirmanderna inför deras konfirmantion på lördag om en veckan. Sen skolan trycker ju på. Som tur är, är man ledig på onsdag (5/5), då det är 3 år sedan jag såg Tokio Hotel i Hannover/Tyskland.. minne för livet kan jag lova er kära vänner! BIG LOVE!
Imorgon ska jag med syster och mormor till Jysk sen ska jag inhandla ett par saker! Nu ska jag kolla vidare på filmen i tv-rummet (The nanny) <- eller vad den nu hette igen.
Nighty nighty folks!

Det är mycket som peppas hos mig nu..wunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0