Noone could hear me scream.

Nu har jag gjort vid mig! Blev ingen skola idag eftersom jag inte mådde så prima ballerina imorse.. men nu mår jag lite bättre iallafall, så nu ska jag ut och gå med min syster, vi ska till jysk & någon lekaffär. Imorgon blir det skola iallafall! Måste jobba klart med fördjupningsarbetet idag, jag måste måste måste.. får inte ligga på latsidan!
Bilder från idagh, har dock inte lugg nu, för den är så lång! >< Och självklart tar vi bort näsan, usch, vill operara den, seriöst. TOO BIG GAAH.
Nej nu ska jag gå och hitta kläder som jag kan ha på mig idag, sen drar jag iväg med syster.
PUSSKI!

Kommentarer
Postat av: petiteNicoílin

haha det fattar jag ju att du vill ;) skoja med dig tösabit lugna dig^_^

2010-05-24 @ 18:28:03
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0