Next tattoo of mine.

Aop, bilden ovan är min framtida tatuering.. kommer förhoppningsvis göra den efter sommaren, vart den ska placeras är ännu inte riktigt klart.. men jag har ett ställe som ligger på topp just nu. Men denna th logo blir det iallafall, så det så.
Visst, jag kanske förstör min kropp.. och kommer säkert få frågor ''men tänk så börjar du hata th...?'', what so ever.. livet är till för att levas och man har faktiskt inte tid att gå miste om något. Varje minut SKA räknas.
Nu ska jag sova, ha det bra. Pusski!

Kommentarer
Postat av: PetiteNicoilín

ha då kan vi göra våra tattoos together ^^ jag vill också göra snaaart dör av längtan men inte th loggan^-^

2010-05-16 @ 11:52:44
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0