Morsdag.

Ja, idag är det då morsdag.. jag sa grattis till min mamma inatt för att inte glömma det idag. Jag har dåligt minne och + att min mamma har sagt att det är inget att fira.. och förra gången det var morsdag så blev hon sur för att jag inte nämnde morsdag ens.. så nu fick hon sitt grattis !Även min syster fick ett grattis, hon är ju mamma nu också ju!

Jag sitter i min mormors stora säng och skriver på mitt fördjupningsarbete, det går riktigt bra! Det ska senaste vara inlämnat imorgon 23.59, så jag har fortfarande tid på mig.. (y) Min syster ligger här bredvid mig och sover.. hah.. önskar att jag kunde ta en bild och ladda upp.. nej men så snäll kan jag ju inte vara haah!

Nej nu vill jag äta glasstårta.. KAN ALLA I HUSET VAKNA ELLOOOR?
PUsski

Kommentarer
Postat av: My

svar: ja, han är söt den ungen :D

2010-05-31 @ 09:15:24
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0