Ich glaub an dich.

ich glaub an dich
du wirst für mich immer heilig sein
ich glaub an dich
du wirst für mich immer heilig sein
und ich sterb für unsern unsterblichkeit

heilig sein



åhåhåh, myskonsert 05.05.07, diediediedie.. vill tillbaka!

Sitter här och hostar och har mig, verkligen inte roligt alls. Men vad ska man göra egentligen? Nothing.. man får försöka kurera sig så gott som det går.. hoppas att jag är något sånär frisk till Charlie's dop på söndag iallafall..

Uhhähhh, jag ändrade aldrig om på mitt rum igår.. för att det blev försent.. men idag ska jag försöka komma på en idé hur jag kan ha det på rummet faktiskt..!

Idag ska jag även be mamsi att klippa min lugg och sen ska jag även sticka ner till Willys (trots att jag är sjuk) för att inhandla hårfärg,, ikväll ska det färgas hår!

Vi höres senare, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0