I don't care, i will and there's nothing you can do to STOP me (granny&muttileinen)

Coldplay - in my place

Jag sitter här och peppar fortfarande + att jag försöker skriva på mitt fördjupningsarbete. Bella sitter i mitt knä och tittar ut igenom fönstret. Hon luktar väldigt gott, mums på min älskling. 

Öhm.. som jag nämnde i förra inlägget så peppas sidecut väldigt mycket, awesome. Måste hitta en tid efter dopet till och med.. för min mamma och mormor vill inte att jag ska se ''förjävlig'' ut på det.. får väl hålla med dom till viss del.. för klänningen som jag ska ha passar endast med jämnlångt hår.. inte med sidecut. Men efter det, då jävlar blir det att raka av ena sidan.. :D och fråga mig inte hur jag vågar.. det är menat att jag ska göra det.. därför vågar jag och jag tycker att det känns rätt.
Sen nästa helg (förhoppningsvis) blir det att pierca spiderbite, monroe och kanske i ögonbrynet, är inte helt säker, men det blir väl dom tre får jag hoppas. Gud så awesome!
Nu ska jag fortsätta med mitt fördjupningsarbete, kanske till och med hämta kaffe med mjölk & socker, GOTTIGT.
Pusski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0