Girl's just want to have fun.

Gosh.. jag är helpeppad. I helgen ska jag ha Roland & Jandy's lägehwet alldeles för mig själv =D Och det kommer bli phett mys.. just me..! and two cats though. Men dom gör ingen skada, man märker knappast dom, kommer fotografera dom jättemycket höhö =D så det blir lite bilder till bloggen efter helgen dårå.
Jag är hos min beloved grandmother. :] Vi har det trevligt, skolan är chill i dill.. så därför jag är hos mormor. Jag trivs bäst här hos henne.
Jag peppar allting, funny funny. Nej men nu ska jag göra något mer vettigt, som att snurra runt på olika internet sidor.. eftersom jag inte hade tillgång till dator igår, heh! + att jag peppar att åka till huvudstaden med mormor till midsommar, kommer bli awesome as hell. Gud som jag längtar, nu är det minsann på riktigt. Måste träffa Pau<3
Hörs, PUSSKI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0