Du bist..du bist.. du bist schön! ♥

Woho, vaknade 08.30 ungefär, kan inte sova längre. Anyway, vaknade upp med min lilla prins, som har skadat tassen, eller ja, klon har lossnat så han haltar och sånt ): åhh min bebis ♥! Men han är lika glad och arg för det, så fel på honom är det ju inte heh! ;]

Jag ska just nu försöka spela the sims 2.. fungerar dock inte så värst bra, jag kommer in på spelet o.s.v, kan göra familj.. men när jag vill ut i städerna och göra hus så segar det och jag tror att det hänger sig också, jobbigt.. ska kolla ifall någon på internet har samma problem.. så att jag kan få spela någon gång D:

Sen efter det ska jag faktiskt (tro det eller ej), ändra om på mitt rum igen.. orkar inte ha det såhär.. och jag ska även iväg och inhandla häftsstift så att jag kan sätta upp mina älskade poster & lite bilder här och var på väggarna :]

Th für immer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0