26mars2010

Now hell has broken loose, eller något i den stilen. Nej men jag är riktigt trött på klassen, och jag har inte gått ett helt år ännu. Dom är så barnsliga och är så störiga. Dom tar verkligen inte skolan på allvar och förstör för alla andra (som är ungefär 10% av klassen) som verkligen vill bli något i framtiden. Och säger man ifrån eller något sådant så får man höra skällsord o.s.v. Irriternade och barnsligt. Kan dom inte bara växa upp och skaffa förstånd?
^
|
Allmänt irriterad, nej absolut inte alls.
Funderar starkt på att sluta på skolan.
Förövrigt har dagen sugit som bara den. Sms har gjort en glad från och till. Sista lektionen var hur rolig som helst, idrott, vi hade skytte. Ville bara skjuta någon mellan ögonen och hånflina åt det, men det fick man ju inte, enligt reglerna...tyvärr! Men jag hade mer än gärna gjort det, hade inte gjort mig ett dugg att få rensa klassen på idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0