13mars2010

Hallo.. jag har gjort vid mig nu och är redo att sticka till mormor. Hon och jag ska handla och fixa inför ikväll, då det blir myskväll hemma hos henne med melodifestivalen! ^-^ jag har märkt att jag endast behöver sover max 4-5 timmar för att sedan klara av en hel dag, satt mina nätter på prov nu i veckan och det fungerar bra!
Om 6 dagar åker jag till Prague med konfirmanderna och vissa ledare. It's going to be funny as hell. jag ska fixa fram en dagbok som jag kan skriva där nere, så jag inte glömmer bort en stor del.. jag kommer därefter posta det här i bloggen, ifall ifall jag skulle tappa bort papret när jag är här hemma (mitt rum är stökigt som fasen)
Knarkar låt, T.a.t.u - how soon is now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0