Uppsamling hah?

Igår slutade skolan, väldigt skönt. kommer behöva mitt sommarlov till tusen. 

Jag åkte till Colebears student, det var mysigt och väldigt trevligt. underbara släktingar fanns på plats! 

Knät åkte troligtvis ur led och på rätt plats igen på 3 sekunder?... på bussen till Anderslöv. inte världens härligaste upplevelse, men jag överlevde och väl i Anderslöv fick jag hjälp av min nuvarandra Dr. Nicole! =) Nejmen.. hon hjälpte mig. Känner inte så mycket smärta idag, bara en liten del när jag stöder, vänder mig och böjer mig ner, vilket resulterar i att jag mår bättre, i hope. 

Idag har min syster och jag haft O.C maraton.. och vi kommer fortsätta med det tills avsnitten tar slut! Idag höll vi på från 16.00 ungefär till 00.30. 

Nu ska jag snart sova.. nighty night på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0