Uppdatering? (:

Jag har inte haft orken att uppdatera bloggen på senaste p.g.a jag har varit trött, solat, gjort andra oviktiga saker. Idag städade jag äntligen rummet, ändrade om o.s.v och hittade mina rullor under sängen, dom kommer komma till användning nu under sommaren! Det har redan gått en vecka av lovet, vilket suger, eftersom tiden går för fort. Umma.. imorgon beställs sthlm biljetter till moi & mormor, vi kommer ha underbart. Vi åker den 23 och kommer hem den 30 i think :) Jag ska försöka ta med datorn och försöka blogga, om det kommer finnas internet att använda förståss! Annars får jag helt enkelt köra på det gamla heliga.. skriva dagbok dag för dag. Men men, jag ser fram emot denna resan med min älskade mormor, kommer bli härligt.

Har inget mer att uppdatera om förutom att jag är lite trött.. inte så värst mycket. Knät har blivit mycket bättre, iallafall sen sist. Men det gör ont då och då, som senast idag när jag satt och hade maraton med min syster, gosh, hon slog mig på knät! AJ?! Oj ja,, det kan man verkligen säga alltså. Där var jag förlamad i några minuter haha XD
Nej, snart kallar sängen, måste vända tillbaka dygnet eftersom jag börjar jobba om 3 veckor!! Nighty night.

Kommentarer
Postat av: MecKii

ehmm.... yeh i'm like... late or something... HANG OUT NEXT WEEK?!?!? <3

2010-06-19 @ 00:54:48
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0