Save tonight

Jag bloggar så lite som möjligt.. för att det finns nästan inget att uppdatera om. Ingenting händer, här är tråkigt hemma.. Men imorgon händer som förmodligen saker.. ska kanske åka till soffeloff och spendera lite tid med henne, har inte träffat den tjejen på evigheter, ska bli skönt att få se henne igen. Miss that girl. ♥

På onsdag slipper ni mig en hel vecka.. drar till älskade Stockholm till släkt med mormor! Kommer bli underbart med semester om jag faktiskt ska vara ärlig! Bort från allt trubbel bubbel och bara andas ! 

Min systerson!

Kommentarer
Postat av: tova

Är världen bättre idag än förr?

2010-06-22 @ 10:55:12
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0