Brännboll i Bryggeriets SKATEPARK.

Jag trodde att vi skulle köra lärarna mot eleverna.. men eftersom det var många elever så fick vi dela upp allt! Men det blev ju hur bra som helst, och mycket roligare tyckte jag haha! Vi hade brännbollen i SKATEPARKEN BRYGGERIET.. haha tänk er att springa upp för ramper och ner för odm o.s.v? Askul. Här kommer en bild för att visa vilket jobbigt pass vi hade.. iomed ramperna o.s.v. hah!
Liksom.. vi skulle skjuta bollen där kamera mannnen står och har tagit bilden.. och sen skulle vi rakt fram.. upp för den branta rampen och sen vidare upp till den vänstra rampen.. snacka om motion.. mina knän dog efter det XD När jag menar rampen, inte den HÖGA HÖGA.. den hade vi aldrig grejjat utan skateboars.. om ens de haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0