I see forgiveness, I see the truth

*Lalalalaaaaaaa*




Jag har nyss slutat jobb.. jag är jättetrött och helt slutpumpad. Min nacke gör ont och likaså min rygg. Mina ben känns som spagetti efter allt cyklande som jag har gjort idag ! Cyklade till jobb.. sen när jag hade min rast cyklade jag först till gustav adolfs torg och sen till triangeln p.g.a en fkn tröja som inte ens var i rätt färg, sen tillbaka till jobb och efter en timme hem hit. <- SLUT I HUVUDET!

Jag köpte min systers present idag, den var dock inte i rätt färg så blev jättebesviken och kände inte alls kul när jag köpte den. Liksom.. hon skulle ha den andra, den är mer hon. Men denna får duga. Sen köpte jag en tröja/tunika till mamma, här nedan är en bild på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0