Sunday bloody sunday

Det är söndag och jag sitter hos min syster. Nu har jag passat färdigt min brors lägenhet. Ska snart cykla hem, men väntar på att de ska bli lite uppehåll.. för de har nyss åskat och sådant och de regnar fortfarande.

Imorgon börjar jag jobba.. kommer bli skönt med att komma hemifrån, på andra tankar.. för just nu är allt fel och rent kaos, inget känns rätt. Aja.. palla lägga ner energi på det nu.
När jag kommer hem ska jag ta en lång dusch och svalka av mig.. sen ska jag lyssna på lugn musik och sen sova. Vi hörs kanske imorgon.. poss.

Kommentarer
Postat av: PetiteNicoilin

awie tack snuttfia^^ jag skrev upp hur man jorde de färginställningarna om du vill ha dem?

2010-07-14 @ 21:14:09
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0