I'll be watching you.

Take That - hold up a light

"It's only you and me and if life is your stage
I'll be watching you"

It'only you and me and if life is your stage
I'll be watching you

Maaaaammmaaaaa mia. Dom överraskar mig dag för dag.. liksom.. jag är typ ett nytt fan av dom och har bara lyssnat på de populära låtarna dels för att jag inte har haft all tid i världen att lyssna på dom och dels för att jag måste mata in annan musik i min hjärna annars dör den.. till exempel th. Visst.. det är egentligen ingen ursäkt alls.. men nu är de det. 

They suprise me.. och shiet. Det finns inga ord som kan beskriva dom, likaså med Th. Åhåh TH&TT<3 

NÅgon som vill hänka till London och typ gå på Take that konsert? T_T

Men guuuuuuuuud.. dom överbelastar min hjärna.. jag skulle egentligen bara ha med låten i mitt inlägg och sen kom det en feeeede text också? Shiet.. dom har stor inverkan på mig verkar det som.
ANYHOW.. nu till det som jag skulle meddela.. jag sticker hem idag för att hämtam in syster och sen sticker vi hit igen.. inte till lägenheten utan till polska marknaden *-* hohoh.. Ses!

Kommentarer
Postat av: MecKii

RE: nee hon fick domen häromdagen! ^^

2010-07-08 @ 12:45:51
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0