I can really use a wish right now

Eller så kan man föredra Eminems version.



Jag sitter på terassen.. jätteskönt här ute. Inte allt för kallt och inte för varmt. Spelar paramore fastän huvudvärk. Men min huvudvärk tar inte skada av musik, har jag märkt. Bara om det inte är en jättehemsk huvudvärk, som jag hade i sthlm.. och trots de, så gick jag på bio. Men under bion hade jag INGEN huvudvärk alls.. kände ingenting och sen när vi kom ut ur biosalongen så flög den på mig som en gam.. D: Och när vi åkte bil hem.. ska inte snacka om de alltså.. kan bara säga AAAAJJ!!??

Aja nu ska jag fortsätta med att göra ingenting och sitta på terassen.. härligt!
Imorgon kommer de säkerligen bilder.. för då ska jag och min syster & Charlie till blentarp. Pusski.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0