HEY KÄRASTE BLOGG!

Förlåt för att jag har varit såååå inaktiv här på bloggen. Men jag har ju varit i Sthlm och strövat runt med familj och vänner! Sen har jag bara inte känt för att blogga helt enkelt när jag kom hem därifrån. Har vairt rent ut sagt offline till tusen!
Igår var jag i stan med min syster, Charlie och Anna. Jag inhandlade..
en ny bikini/bh, dunno what it is hah.


en Nivea sun.. brun utan sol.


Så nu är man fejkbrun, hohoh. Dock blev jag EXTRA brun på mina handflator..
dum som jag är så glömmer jag bort att använda handskar.. men men..
det försvinner väl någongång får man hoppas..!


Och jag måste bara visa er..om  ni kollar på översta bilden, med bikinin/bh;n, så ser man att
jag är nästan kritvit och sen kollar ni på understa bilden.. så brun jag är nu ;D hoho.

Kommentarer
Postat av: PetiteNicoilin

Haha aningens brunare sunnie



gillar också den bilden hon blev så närvarande i den man bara O_O TACK DIIIIZ!



åhå :'D Får jag inte rätt på det så väntar jag gärna tills dess om det är möjligt oo <3 :'D

2010-07-05 @ 10:44:03
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0