Godmorgon charmtroll.

Jag fick sova längre idag än vad jag har gjort de senaste vardagarna på dessa 2 veckorna. Härligt, men ännu mindre härligt faktiskt. Egentligen börjar jag mitt jobb om 3 minuter, men idag blir det vårdcentralen först innan jobb. Så kommer vara på jobb till 11 någonting. Kommer få jobba över, men vet inte hur länge, aja vi får la se!

Och jag är superduper pepp på typ en " le fan de tour ", vilket betyder att de är fans på turné. Vi är ett par girls av th som har funderat på detta eller ja.. vi tyckte att idén var spännande och helt fantastisk? Åka på en miniturné efter th, gå på konserter und so weither. Jag är pepp. Men det blir isåfall till de kommer ut med en ny turné och när vi har tillräckligt med pengar, jag ska verkligen börja spara nu! :D

Nej nu ska jag sticka, PUSSKI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0