Join me forever now

Jag tänkte besvara egna frågor om självaste julafton.. tänkte alltså sammanfatta och sen berätta lite om vad jag har som ligger och bara väntar på mig år 2011.

Vi börjar med julafton:

Dagens höjdpunkt: Det var faktiskt att pappa kom hem. Att jag fick träffa honom och krama om honom. Känna att han var där med både hjärta och själ, det var dagens finaste ögonblick och värmde om hjärtat gjorde det.

Dagens sämsta:
Det blir alltid smågnabb, oavsätt vilka dagar det är, och ja, på självaste julafton kan vi inte ens hålla sams. Men detta året gick bättre än förra iallafall!

Dagens godaste: Heeeeeelt klart Janssons! Iår hade min syster gjort dom och de var hela potatis. Godare. Men mammas ska man inte klaga på heller, dom är jättegoda dom med.

Dagens äckligaste: Jag är inte en sådan person som avskyr mat precis, men om jag måste nämna något som inte var någon höjdare på julbordet, så måste jag nog säga mammas inlagda sill. Den är god, om man inte hade fått sån jädra avsmak när man känner de tinysmå benen som befinner sig i den. Så den åt jag inget av detta året. Jag får klökningar helt enkelt... usch.

Dagens outfit: Som jag postade i förra inlägget så var jag helsvart.. med allt. Jag hade svarta jeans, långt svart linne som jag hade tagit vars en enda och puttat ner i fickorna på jeansen och sen en stickad tröja från gina tricot. (Håret och en enkel svart sminkning var på också såklart!)

Dagens skratt: Ja altså.. detta kommer jag skratta år mycket. Jag har lånat en mobil och av min kompis och på den fanns det ett spel, där man ska kasta papper i en papperskorg, där är en fläkt som gör det lite svårare o.s.v. Iallafall, jag visade min bror detta spelet och han blev ju som besatt (haha?!). Iallafall.. eftersom det är så svårt så hade jag nått upp till high score 17 och min bror försökte desperat att slå detta rekordet. När han hade fått 16, visade han mig gladeligen mobilen och skrattade fult, jag var inte sen med att säga "och så missar du säkert nu, wouldn't supprise me at all...." Och kan ni räkna ut vad som hände själva? Ah-a.. ni tänkte rätt. Han missade och blev jätte förbannad haha. Och jag, mamma, mormor och min syster fick sig ett gapgarv. Vad säger man... skadeglädje?

Men han slog mitt rekord sen, hans high score är 24, så jag ska försöka slå det tills imorgon, då kanske jag få återuppleva detta minnet ;)



Nu över till 2011 tänkte jag, efter att ha besvarat en del utav frågorna med jul, kommer jag inte på några fler.

(Sidecut: detta sätter jag inom paranteser eftersom det förmodligen händer imorgon.. men det händer fortfarande 2011 också hehe!)

Tattoo: Jag kan ju börja med att jag ska tatuera mig. Jag får en av pappsen, och det blir th loggan, på sidan i nacken. Sen blir det att tatuera in en hemlig text som jag och min syster har bestämt oss för att inte gå ut med ännu. Så ni får vänta och se tills den sitter på armen.

Prag: Praha igen, dock vet jag varken datum eller pris. (mamma tjatar om att jag ska införskaffa mig ett extrajobb så att jag klarar allt.. vilket jag stör mig på)

London: Det blir förmodligen London detta året som kommer och jag måste erkänna, jag är mållös. Det blir min lön ifrån församlingshuset och jag tackar gladeligen emot den!

Take That: Och som ni kanske inte har missat på min blogg, så blir det Take That den 15 Juli med min syster i Danmark. Och detta är något som jag har sett fram emot jättemycket och peppar som satiken. Ni skulle sett för förtvivlad jag var när biljetterna var slutsålda till konserten den 16 Juli. Jag var jätte ledsen. Sen blev jag jätteglad när Robbie Williams uttalade sig i Danmark att dom skulle ha en konsert den 15 Juli och ja, biljetterna blev köpta 8-)


Howard Donald, Gary Barlow, Jason Orange, Robbie Williams & Mark Owen.

Töja: Ja öat håller ju på att töjas och jag är uppe i 2mm.. har en 3 mm som ligger där nere och väntar, men den ska jag trycka igenom förstens om 2 veckor. Får låta örat vila lite.

(Tokio Hotel: Jag hade så gärna velat säga att jag ska se tokio hotel år 2011, men det kan jag inte eftersom inga datum har kommit upp,, nothing. Killarna har nyss fått sin dröm att gå i uppfyllelse.. att åka till Tokyo och ja,, they made it. Så det lever jag på fortfarande, på deras glädje.

Sen får jag leva på musiken som dom gjort, för enligt vissa källor ska dom in i studion år 2011 och spela in ett nytt album. Och -nej.. dom kommer inte isolera sig igen föralltid. Anledningarna till att dom gjorde de förra gången var ju dels Bills operation och sen kom ett album. Så... i believe in them och vi får hoppas på ett smarrigt nytt material snart ;-) *dom vann ju lite tid genom att släppa best of*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0