Siehst du

...wie ich innerlich zerbrech
Spürst du diesen Schmerz, es tut weh
und scheiße man ich werds niemals verstehen




Jag har nyss tryckt igenom en 1.6 mm tungpiercingstav i örat. Jag blev väldigt förvånad över att det inte gjorde ett enda dugg ont..? Totalchockerad blev jag! Det syns inte så bra på bilden, men jag tycker staven är enorm o.o. Anyhow, jag sitter här på rummet, lutad emot byrån och lyssnar på Bushido - jenny. Låten är härlig, mysig. Kan tyvärr inte länka mer än på spotify, eftersom låten inte finns mer än som intstrumental på youtube. wäh :c

Bushido – Jenny




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh. jag tyckte att de första millimeterana gjorde ondast. nu har jag 12 mm i örat, haha!



och fin blogg.

2010-12-08 @ 14:55:50
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0