Lost in control

Sorry, jag har inte bloggat på överlänge.. men jag kan trösta er med att jag har varit påväg ett antal gånger, men hejdat mig eller bara glömt att skicka iväg inlägget.

Men här sitter jag nu igen, mitt i natten och skriver ett så fint inlägg till bloggen som möjligt och funderar på vad jag ska skriva om...

JO.. jag töjde mitt öra halvt idag.. fick sluta för jag led ihjäl mig, men jag tar nya tag imorgon igen, för igenom SKA spiralen...

Jag har haft skolavslutning, ganska skönt eftersom jag behöver sova av mig helt. Igår gick jag och lade mig 17.00, tänkte sova av mig till 20.00, men blev det som jag hade planerat? Nope.. jag vaknade 03.0 ungefär och gick ner och tvättade av mig sminket o.s.v.. sen gick jag och lade mig igen och sov till 10:40.. törnrosasömn? Japp! Men hjälpte det att jag sov så länge då? Nej det gjorde det givetvis inte.. jag var övertrött hela dagen, ryggont (jag AVLED!)... fast om jag ska vara ärlig avlider jag rejält nu eftersom ryggen fortfarande värker. Det har den gjort hela dagen vilket är äckligt. Jag önskar mig bort p.g.a denna smärtan, för denna är inte nådig kan jag lova er.

Jag ska snart sova och där fick ni er en liten uppdatering, jag ska snart ta mig i kragen och ladda batteriet till kameran och ut och fotografera, I WILL. Börjar se tradigt ut utan mina bilder kom jag på... pusski.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0