What you got boy, is hard to find

Ja, igår blev det ett gullt inlägg med bara bilder ifrån en photoshooting aktig jag hade med Joxie. Blev rätt nöjd med bilderna, dock är det inte alla, tror att blogg.se hade blivit överbelastad ifall jag hade laddat upp alla bilder som jag tog haha!

Idag var det sista dagen på sommarjobbet, kommer sakna dom alltså. Personal som vårdtagare.. alla var så underbart snälla. Vet att de inte kommer läsa detta, men jag vill tacka alla på Gröbröders älderboende i Centrum. Ni kunde göra en månad av slit och släng till en rolig arbetsplats, underbart! Tackar och många kyssar!

Nu ska jag nanna, imorgon ska jag sova uuuuuuuuuuuuuuut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0