Tillägnat inlägg till..

Er äckliga djurplågare som behandlar ett djur illa eller som ens har tankar att göra det. Till folk som yttrar sig, när dom egentligen borde knipa sin feta käft och tänka igenom om det sårar människor i sin omgivning först. Igår så brast nästan mitt hjärta när en såkallad släktning till mig sa något ont om min ena hund. Hur fan kan man ens säga en sådan sak?! Och det kan inte vara något som du slängde ut ur dig utan att tänka dig för, för du sa det till och med två gånger. Är du så äcklig så att du inte tänker efter före? Efter den dagen kommer jag inte acceptera dig för 5 öre, du är ingenting i mina ögon, inte efter det du sa om min hund. Du är äcklig och jag förstår mig inte på hur du ens tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0