Just let it shine

Ok, kanske en liten uppdatering kan inte skada trots allt... Idag när jag satt och matade en tanta så babblade alla på, men igenom deras oljud hörde jag " You, you such a big star to me, you're everything i want to be" - kan ni förstå att jag dog hah? Det är inte varje dag man börjar med Take That - shine på morgonen, passande låtval actually! När jag satt och matade tantar satt jag och log och sjöng med, hon kollade snopet på mig men log även när hon såg mig glad. The staff blev helt bara "oj, va glad hon blev *happy faces*" haha.



Något som jag mer blev glad över var Sara's reaktion på jobb. jag kom upp i omklädningsrummet och vi snackade lite, sen berättade jag för henne att jag hade bakat min första rulltårta och hon blev helt till sig, hon hoppade och skuttade som en glad dåre och skrek "Grattis!!!!!!" jag kunde inte låta bli att skratta med henne. Hon bara "nu ska jag ner och ta en kopp kaffe och en bit rulltårta *big smile on her face*" GULLIGT!

Jag kommer sakna det älderboendet alltså.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Egentligen är det en klänning från melba.se :)

2010-08-04 @ 12:24:38
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0