What goes around comes around...!

Justin Timberlake - what goes around comes around (remix)

Jag sitter här och har typ flashbacks.. från th konserten. Åh gud så awesome. Den var guldvärd! Måste se till att finna mig på någon av de konserten som de håller på deras nästa halva av turnén (om de kommer till europa!). Jag sitter och peppar deras finalconsert of the tour.. hoppas den hålls i Tyskland, alltså, då måste jag verkligen dit, oavsätt vad!

Shit har tänkt efter nu att jag nästan bara babblar om tokio hotel om och om igen.. men jag kan verkligen inte hjälpa det, dom är underbara de där pojkarna och min kärlek till dem är förevigt trogen! Och ett inlägg utan dom ( i 1 vecka), skulle kännas så förfärligt tomt.. <- hahaha nej, nu skojar jag, jag kan faktiskt blogga utan att skriva om th. Men det är alltid något extra ifall man nämner dom, för när man läser igenom sina egna inlägg (JA, jag läser min egen blogg!) så känns det något extra när man läser just namnet 'tokio hotel' eller något annat relaterat till dom, det är speicellt och inom mig får jag upp en sådan känsla som jag aldrig känt förut. En härlig känsla som bara upplevs när mitt huvud är totalt i sin egen värld, i sin egen tokio hotel hysteria värld. Jag älskar den världen om någon undrar btw...hah!

Nu har jag nog babblat på förmycket, vill inte mista läsare p.g.a detta typ.. nej men det kommer jag inte göra. Men jag babblar på för att jag är väldigt trött och ja..
EN SAK TILL.. i slutet av månaden peppas det till piercingar! mouah, nu ska det äntligen bli gjort, cya, nighty nighty (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0