Valborg! - There are no boundaries!

Ja, det var meningen att jag skulle följa med mina kära vänner Therese & Sara för att fira valborg med dom.. men jag ställde in, jag vet.. jag är tråkig. Men varför ska man fira något som valborg egentligen? Varför utomhus? Jag vill 'fira' (vara med min familj) det med min familj, spritfritt, that's it och så kommer det också förbli..! Visst känns det som att jag är världens tråkigaste person att umgås med och att jag aldrig vill göra något "kul" enligt andra, men förlåt, jag är sån och jag kan inte ändra på det. XD Sitter här och skriver på fördjupningsarbetet, det går väldigt bra tycker jag, informationen bara ploppar fram hur som helst.
Hittade en del utav en intervju med älskade Adam Lambert.. han är så solklar och riktigt roligt, här kommer den lilla delen..


Det finns en låt på den nya versionen av ditt album som heter "Voodoo". Vem skulle du göra en voodoo-docka av och varför?
Adam Lambert:
Bill Kaulitz från Tokio Hotel! Han är så söt, så vacker.

Vänta, är du avunsjuk på honom, varför funderar du på att göra en docka?
Adam Lambert:
Nej, tvärtom. Han attraherar mig, han är så tilltalande. Jag skulle vilja träffa honom. Jag skulle vilja shoppa med honom!

Du kom precis hit från Tyskland. Varför träffades ni inte då för?
Adam Lambert:
Han var upptagen, och hetero. Därav dockan, hehe!


Det är sol ute och jag funderar skarpt på att gå ut i trädgården med mina bebisar om en stund och fotografera blommor och kanske bebisarna om dom är snälla och inte skäller ut alla D:

Låten är beroendeframkallande till tusen heh!<3
& juste.. a BIG juste.. jag har skrivit 2 inlägg att jag skulle ha lagt upp covers av mig.. men alltså, youtube vill verkligen inte samarbeta med mig, så jag har gett upp den biten för stunden, fokuserar på mina arbeten istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0