Party @ home with sister

Mamma är inte hemma, det är tisdag eftermiddag, jag och syster har jätteroligt, spelar väldigt hög musik. Just nu spelas Nomy - cocaine, wunderbart.
Helgen var verkligen underbar, jobbade på idol, gud så roligt det var. I söndag så var det inga tjejer förutom jag haha, så ja, jag jobbade med killar. Dom hade en sjuk humor haha, och det kändes härligt att få jobba och inte bli behnaldad som en tjej som inte kan jobba alls höh. XD så dom särbehandlade mig inte.. bra tecken alltså. Dock var jag ett klantarsle som skar mig på en kniv när jag skulle ta sönder en sopsäck. Började bloda rätt rejält men jag kunde jobba vidare iallafall vilket var bra =D
Det kommer komma en cover av mig.. på use somebody av kings of leon, hihi, hade inget att göra igår så jag försökte sjunga in med min mic, blev rätt så okey! Nu ska jag återgå till spotify och leta musik. [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0