The Dreams shirt!

Ooppss här kommer ett inlägg till.. jag glömde lägga in en viktig sak i det förra som jag gjorde. The Dreams shop har änterligen öppnat OCH jag hittade en ursnygg baseball shirt direkt.. Jag ska köpa den när jag får mer pengar.. jag måste ha den! Ursnygg och jag gillar trycket. (bild på tröjan här nedan)


Ni måste medge att tröjorna var ursnygga aiiiight? 8D
Well.. i'm off for now.. nu ska jag gå och hämta något gottigt att äta och kolla vem som har ringt hem här ett tusentals gånger... palla svara när man är ensam? Nope.
& juste, ppsstt, ny bloggdesign folks!

Kommentarer
Postat av: colebear

finish lääänka (A)

2010-04-05 @ 16:57:17
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0