Raggningsrepliker..?

Damn sexy ones... nej men alltså.. här kommer ett par raggningsrepliker som jag faktist hade kunnat falla för..!
(bara för att jag egentligen inte har något annat att göra än att sitta inne på raggningsreplik.se..?)

- Jag är en av de killarna dina föräldrar varnat dig för!
- Du, kan jag få låna din mobil? för jag lovade att ringa min polare när jag blivit kär.
- Hur kan du redan vara här? Nyss var du ju i min dröm!
- Du är anledningen till att män bli förälskade..
- Var har du varit i hela mitt liv?
- Varför inte överraska din rumskompis med att inte komma hem i kväll? (om man nu hade haft en då hah..)

Till slut ett par som bara är föööööör roliga, dock hade jag inte fallit för dom, men ändå..
- I've just moved you to the top of my to do list.
- My love for you is like diarrhea, I just can't hold it in.
- Sära på benen kvinna, vi ska umgås   (<- haha?)
- Om du vore min syster, skulle incest vara helt okej!
Nej men helt totally sickness på raggningsreplik.se.. men det är väl ok antar jag, dock roligt att sitta och nörda när man ingenting annat har att göra..!

Kommentarer
Postat av: MecKii

HAHAHHAA jag fick rubriken att låta "begravningsrepliker" HAHAHAH ingen aning om vrf...

2010-04-08 @ 22:24:42
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0