Övertrööööött...!!

Hemma från jobb... jag början 09.00 och slutade 20.00.. imorgon blir det att börja 09.30, dock vet jag inte när jag slutar, men det blir nog inte lika sent..
Träffade ett par trevliga människor idag, väldigt nice. Gick och skoja med dom o.s.v.. träffade även många som sökte in.. haha, gud så skoj. Umma.. Lasagnen på Debaser, den är att dö för.. seriöst, den var jättegod. Satt och åt lunch själv.. eftersom jag inte hade lunch samtidgt med dom andra,, men whatever.. ringde upp min syster så hon höll mig sällskap genom hela lunchen =D
Umma.. nu kallar sängen.. för imorgon ska jag upp 06.45 och sen ska jag ge järnet...ohjaaaa.
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0