Nothing compares us, a crying evning alone

Guys, lång dag idag, har jätteont i nacken och är mega trött. Har även börjat att frysa en del om fötter och fingrar, inte bra.. det får inte komma tillbaka igen. Anyhow.. spelade ni en cover innan på tokio hotel - black, den blev jättebra.. men jag får nog spela in den direkt i datorn.. för jag tog mobilen till hjälp och sen ville den inte spela ujpp den när den väl var i datorn så jag trodde att jag var smart när jag ändrade till mp3-fil, men ja, den ville inte iallafall.. så imorgon spelar jag in den igen och postar den här.. egentligen bara för att det var roligt att spela in den och att låten är bra. Får hoppas att min röst låter lika bra imorgon som den gjorde ikväll dårå.. humma.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0