I'm sooooooo done!

Öhh.. trött och sliten, jag tror seriöst att mina ben ska braka när jag ställer mig upp. Cyklat fram och tillbaka, varje dag i 4 dagar som ett jädra jihu.. sprungit efter småbarn, fått en jäkla massa ryggont.. gått upp till mormor och promenerat med henne.. och sen har man varit ute och gått med sin älskade & bedårande syster i ett antal timmar (sammanlagt), snacka om att jag är dödstrött.
Men så jävla skönt har det varit, så jag ska absolut inte klaga. nu ska jag springa ner för trappan och ta ut mina älsklingsbebisar i trädgården, sen sitta här en liten stund och sedan ska jag förhoppningsvis (inom snar framtid, idag..) åka ner till Limhamn med syster för att inhandla babymat till Charlie.. =D
Chiao, vi höres bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0