I will make a change.. break away!

Jag vill byta skola, trivs inte med klassen. Det är patetisk och dömmande.. skatare/fjortisar/emos tror verkligen sig något.. usch!
Har satt på mina naglar idag/ikväll.. det går sådär med att skriva på tangenterna men det kommer gå bättre senare i hope! På måndag är det tillbaka till helvetet och jag vill verkligen inte.. dö åt den klassen.
Jag kan inte hjälpa att jag är hatisk mot klassen, ni skulle inte stå ut med den en endaste dag.. alla tror sig vara något.. äckliga jävlar...!
Ikväll var jag hos mormor, åt middag med mamma. Var väl mysigt. Kollade på körslaget och sedan vandrade mamma och jag hem igen. Och nu sitter jag här...igen.. snart är det sängen och om 1 h är det söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0