I did it my way.

Elvis Presley - my way
Praktiken gick jättebra, bättre än förväntat. Trodde att det skulle vara tråkigt och sådant men det var hyffsat. Barnen var jättegulliga på alla sätt och vis, jag som inte gillar barn ens :S Men det gick tydligen så långt att jag började gilla dom på ett eller annat sätt. Dom var lugna och inte alls som andra barn jag har sett på andra dagis, där dom är förjävliga rent ut sagt.
Gick upp till mormor en stund (3 h) efter praktiken, somnade även där i hennes fotölj och hon  i den andra. Härligt att vila ryggen och sig själv efter 6 timmars barnpassande.
När jag kom hem så duschade jag och fixade till mig.. lagade även mat, wow, vad har hänt med mig egentligen? Går från att vara lazy till att laga mat & passa barn? Fantastic (;
Nu har jag ingenting mer att säga.. mer än att ni får ha en bra kväll och jag ska försöka vila upp mig tills imorgon då jag börjar 08.00 - 14.00 & senare vid 17.00 tiden ska jag ut och gå en runda :) awesome.
Pusski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0