En halvhemsk dag som tillslut blev bättre!

Uhhh, mina ben är jättetrött! Idag kom jag till skolan som vanligt vid 09.00, trodde att vi skulle ha vanliga lektioner med det hade vi inte, vi har temavecka, ändå rätt skoj! 1,2&3 blir indelade i 4 klasser.. splittrade. När jag såg listan som jag stod med på blev jag helt besviken, kunde inte vara med de som jag ville så gärna.. Satt och försökte förtränga att vi faktiskt skulle sitta i vars ett klassrum, uh.. Rätt var de var så ropar en lärare på mig och beordrar mig att gå in i ett utav klassrummen och javisst, jag gick dit.. där satt BARA skatare. Jag trodde att jag skulle dö.. vill inte sammarbeta med skatare,, emot min ''religion''..eftersom dom BARA vill göra något med skate, vilket jag tycker är dötrist!!

Anyhow.. tillslut blev vi fler i gruppen som inte hade skate.. när vi delade upp gruppen i små mindre grupper så hamnade jag med ett par stycken.. vi delade själva upp oss efter uppgiften och vi tre som är kom faktiskt rätt bra överrens.. vi åkte runt i hela Malmö för att fotografera vissa byggnader, vi blev heller inte klara.. så vi har 3 ställen att besöka imorgon.. sen måste vi redigera klart allting imorgon.. för på onsdag är det en ny station på dennadra temaveckan.. wiho. Bra ändå att vi har samma grupper som idag!
Långt inlägg.. sorry. Ville bara meddela en halvhemsk dag som blev bra tillslut.
Nu ska jag sova, om 20 minuter, vill lyssna på Simple Plan ett tag. <3
NIghty nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0