Baby you'll be famous, chase you down until you love me..!


There you go, en checklista.
Idag efter praktiken.., vilket gick jättebra idag! + halva foten inne på ung i sommar där!, så gick mormor och jag och hämtade ut en paket som hon hade beställt.. där i låg en del saker till henne och sen en EFTERLÄNGTAD!! vårjacka som vi beställt till moi! Gud så glad jag blev, och ja.. beige är min nya älsklingsfärg. Den färgen kan man verkligen ha till allting.. oavsätt vad! Vårjackan är köpt på Halens!

Sen när vi kom hem så kollade vi igenom Halens katalogen och jaa.. vi hittade en ursöt dopklänning till mig, som mormor ska beställa..! Ursnygg och jättegullig, det var kärlek vid första ögonkast det ja! Man måste ju se något sånär ut när man ska bli Gudmor till den lilla ängeln! Här nedan är en bild på den!

& igår (tror jag att det var) så skickades mina ursnygga naglar till mig, spännande spännande. Är riktigt spänd på att få se dom.. really! ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0