And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

Jag har försökt att blogga nu i 2 dagar, men har inte haft något att blogga om och nu helt plötsligt kommer alla tankarna igång och jag har uhm.. 4 saker att blogga om helt plötsligt, om inte fler.
Först vill jag bara påminna th-fans & mig själv om att idag skulle det ha varit ett år sedan jag såg th.. men det blev ju inte av som vissa vet p.g.a Bill's stämbandsoperation.
För det andra vill jag visa naglar som jag snart har inhandlat av www.FashionNails.blogg.se. Dom är riktigt snygga och väldigt billiga. Dom kommer sitta perfekt på mina händer/fingrar, mouahah! Här nedan är en bild på dom som jag ska köpa.
naglarhellokitty
För det tredje så är det ju påsk, det resulterar med att gå upp några extra tråkiga & dumma kilon. Mycket mat & godis. Men man ska inte klaga över mat, för man ska tänka på de som inte alls får någon mat.. kastar man mat är så är man bara otacksam.. tycker jag då.
För det fjärde så träffade jag min syster i torsdags, det va jätteskoj och det var ett tag sedan man träffade colebear<3
För det femte så sitter jag här uppe på mitt rum med min kusin och spelar James Bond, men nu blev vi så arga på andra banan så vi sket i det, nu lägger han i skivan till Medel of honor..spelet är uttjatat nu, men men what to do liksom..?
Juuuuuste en sak till... öhmm. jag funderar starkt på att inhandla några peruker, alltså blond,rosa, svart, lila, röd o.s.v? Liksom why not? 8DD snyggt as hell. Och ja, jag vet inte varför, bara sån xrazy idea. Men det måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0