25februari2010

Chiao!

Idag är det 4dagar kvar till konserten(erna)! Jag är helt uppspelt över att The Dreams kommer vara förband till självaste TH! Båda banden är helt underbara enligt mig. Dansk & tysk musik (L)

Jag hatar att min hjärna har stält in sig på att gå upp tidigt på morgnarna, helt störigt. Jag stiger upp vid 08.30 nånting. Konstigt tendenser min hjärna har knappat in, min kropp vill inte gå uppp vid den tiden, men hjärnan gör gärna det, förmodar jag... HUM! -.-'

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla på.. utan jag ska hjälpa till att städa på övervåningen med mamsi, måste lyssna på The Dreams också &&&& peppppppaaaa natürlich!! =D inte alls uppspelt, NEHEEEEPP.

Vi höres, posssss.

OBS, en underbaring med The Dreams kommer här levererat!



The Dreams - under the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0